Videoverslag workshop - Reisverslag uit Mogadishu, Somalië van Wim Dekker - WaarBenJij.nu Videoverslag workshop - Reisverslag uit Mogadishu, Somalië van Wim Dekker - WaarBenJij.nu

Videoverslag workshop

Door: wimdekker

Blijf op de hoogte en volg Wim

01 Juni 2010 | Somalië, Mogadishu

Vandaag was een bijzondere dag. Om acht uur vanochtend stond de workshop gepland, waarbij we de Somalische jeugd uit gingen leggen hoe ons project in elkaar zit. En dan vooral wat hun rol zou zijn in het te ontwikkelen videodagboek en hoe zij bij konden dragen een de game die in het kader van dit project wordt ontwikkeld.
Vandaag heb ik daarom een videosamenvatting op YouTube geplaatst. De video is te bekijken via http://www.youtube.com/user/CAREnederland of via de website van CARE Nederland (www.carenederland.org)

• 02 Juni 2010 - 06:21

Mam/Pap:

Leuk jullie zo op de video aan het werk te zien. Wat er precies gezegd werd, konden we niet verstaan.Mamma zegt dat je ook maar iets kleurigs aan moet trekken.

Verslag uit: Somalië, Mogadishu

Workshop vrouwenrechten

01 Juni 2010

Videoverslag workshop
Wim

Het Face2Face project (www.f-2-f.eu)ontwikkelt een lesmodule voor MBO-scholen, waarbij Nederlandse kinderen in contact worden gebracht met jongeren in Somalie en DRC. Internet is het medium dat we daarbij gebruiken. In dat kader bezoeken we in 2010 deze twee landen.

Actief sinds 18 Mei 2010