Filmscript klaar - Reisverslag uit , van Wim Dekker - WaarBenJij.nu Filmscript klaar - Reisverslag uit , van Wim Dekker - WaarBenJij.nu

Filmscript klaar

Door: wimdekker

Blijf op de hoogte en volg Wim

28 Mei 2010 | ,

Voor zover ik kan zien, is alles klaar om te gaan. We zijn erin geslaagd al onze bagage te verdelen over twee kleine koffers. Heel indrukwekkend, aangezien we een aantal materialen bij ons hebben die veel ruimte in beslag nemen.
We vertrekken vanaf Schiphol om 10 uur op zondag. De eerste stop zal zijn in Nairobi, waar we overnachten. Op maandagochtend vliegen we van Nairobi naar Hargeisa. Het lijkt erop dat we redelijke temperaturen tegemoet gaan: 30-35 graden, er wordt geen regen voorspeld, ondanks dat dit toch het regenseizoen is.

In de afgelopen dagen heeft Berlinda veel werk gehad aan de laatste voorbereiding voor de reis, het verblijf en haar deel van het werk. Ik ben vooral bezig geweest met het ontwikkelen van een gedetailleerd script van scènes die moeten worden gefilmd. Meer dan 180 zijn dat er al,het zal het een grote uitdaging worden. De tijd zal uitwijzen of we de doelstellingen kunnen halen. Vanaf maandag zullen we weten of we onze doelen bij moeten stellen.

Verslag uit: ,

Workshop vrouwenrechten

01 Juni 2010

Videoverslag workshop
Wim

Het Face2Face project (www.f-2-f.eu)ontwikkelt een lesmodule voor MBO-scholen, waarbij Nederlandse kinderen in contact worden gebracht met jongeren in Somalie en DRC. Internet is het medium dat we daarbij gebruiken. In dat kader bezoeken we in 2010 deze twee landen.

Actief sinds 18 Mei 2010